مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

پیوندهای روزانه

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت باک پراید

قیمت باک پراید

قیمت باک پراید

باک پراید انژکتور

قیمت: ۵۴,۰۰۰ تومان

آموزش تعویض شلنگ های زیر باک پراید

  • ۰
  • ۰

دستمزد و هزینه تعمیرات مکانیکی جلوبندی پژو 405 و سمند

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر سمند-قیمت واشر سرسیلندر 405-قیمت واشر سرسیلندر سمند

دستمزد و هزینه تعمیرات مکانیکی جلوبندی پژو 405 و سمند

هزینه تعویض واشر سرسیلندر پژو پارس-هزینه تعویض واشر سرسیلندر سمند

تعویض واشر سرسیلندر 405-اجرت تعمیرات خودرو-هزینه تعمیر واشر سرسیلندر پراید

نرخ تعمیرات و خدمات در تعمیرگاه ، هزینه تعمیر گیربکس و تعویض واشر سرسیلندر پژو پارس سمند و۴۰۵

  • ۰
  • ۰

آموزش تصویری رفع زردی،ماتی و برق انداختن چراغ جلو ماشین+فیلم

رفع زردی چراغ ماشینرفع تیرگی چراغ خودرو-طلق چراغ جلو سمند

رفع زردی،ماتی و برق انداختن چراغ جلو ماشین (2)

تمیز کردن داخل چراغ ماشین-رفع بخار چراغ ماشین

چگونه طلق را شفاف کنیم-برق انداختن چراغ ماشینرفع ماتی شیشه

شاید برای شما هم پیش آمده که طی گذشته زمان و پیمودن مسافت با خودرویتان، متوجه شوید که چراغ اتومبیل شما کدر شده است، معمولا دلایل ماتی و کدری طلق جلو چراغ اتومبیل‌ها برخورد هوا و گرد و خاک و همین طور تابش مستقیم نور آفتاب است.

همانطور که پیشتر گفتیم کدری و ماتی چراغ اتومبیل‌ها یکی از مشکلاتی و مسائلی است که صاحبان خودرو با آن درگیر هستند. در این مقاله تصمیم داریم، به شما در رفع ماتی چراغ اتومبیل کمک کند و با یک آموزش کامل و گام به گام، به شما راه و متد رفع کدری و ماتی چراغ اتومبیل را آموزش دهد.

  • ۰
  • ۰

آموزش تصویری تعویض روغن خودرو+فیلم

یکی از روتین های خودروی شما که حتما باید به موقع به فکر آن باشید تعویض روغن موتور و فیلتر های مرتبط میباشد. اما خرید روغن موتور های گران از سمتی و پرداخت دستمزد های تعویض کاران روغن از سمت دیگر باعث میشود تا کم کم خودمان دست به کار شویم. تعویض روغن ممکن است در ابتدای امر قدری سخت یا گیج کننده باشد اما بعد از انجام آن برای اولین بار متوجه خواهید شد که بسیار آسان بوده و نیازی به مراجعه به تعویض روغنی ها، پرداخت پول و یا حتی نگرانی درباره روغن تقلبی نیست.

چه روغنی و چه مقدار نیاز دارید

آموزش تصویری تعویض روغن خودرو (3)

قبل از خریدن روغن موتور باید توجه داشته باشید که چه برند و مقداری برای شما مناسب است. برای انتخاب روغن موتوذ مناسب بایستی نکات ریز و درشت متفاوتی را در نظر گرفته شود. در لینک زیر این نکات را به وضوح شرح داده ایم.

  • ۰
  • ۰

دستمزد و هزینه تعویض روغن خودرو چقدر است؟

دستمزد و هزینه تعویض روغن خودرو (3)

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران اجرت کلی تعویض روغن موتور، فیلتر هوا، فیلتر روغن و واسکازین را رقمی معادل ۲۵ هزار تومان اعلام کرد.

 داود سعادتی‌نژاد درباره فروش روغن موتورهای تقلبی اظهار کرد: در بازار ممکن است در زمینه روغن یا به‌ویژه ضدیخ محصولاتی وجود داشته باشد که مردم عادی قادر به تشخیص تقلبی‌بودن آن‌ها نیستند. در این میان برخی از نمونه‌های تقلبی نیز با نام برندها و کارخانه‌های مطرح داخلی وارد بازار می‌شوند که انتظار ما این است خود این شرکت‌ها به این موضوع حساس بوده و پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند، اما برخی از این کارخانه‌ها گاه هیچ دفاعی از نام شرکت خود نداشته و پیگیری خاصی انجام نمی‌دهند.

وی درباره راه‌های تشخیص این محصولات گفت: وقتی شرکتی، قیمت کارخانه‌ای روغن موتورهای خود را معادل ۲۷‌هزار تومان اعلام می‌کند، اگر این کالا به‌طور مثال به قیمت ۲۵‌ هزار تومان در بازار عرضه شود جای سوال دارد و گویای آن است که محصول مربوطه می‌تواند تقلبی باشد؛ البته در اکثر موارد شباهت نمونه‌های تقلبی به قدری بالاست که مردم عادی قادر به تشخیص آن نخواهند بود. بر همین اساس شاید بهترین راه این باشد که در این زمینه انجمن پالایشگاه‌ها به دفاع از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بپردازد. ما نیز به‌عنوان یک اتحادیه صنفی پیگیری‌های خاص خود را داریم، اما به هرحال در موارد متعدد در حاشیه شهر عده‌ای اقدام به تولید روغن‌های تقلبی می‌کنند.