مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ما در دلبرانه هر ماه پروفایل متولدین ماه بعد را به مناسب تولد شان به آنها هدیه میکنیم و حالا نوبت دی ماهی هاست . این که دی ماهی ها خوبند یا بد ؟ یا این که دی ماهی ها در ازدواج با متولدین کدام ماه خوشبخت ترند ؟ یا این که اگر متولد دی ماه باشی حتما یک سری خصوصیت خوب یا بد داری را من راستش اصلا قبول ندارم . هر ماهی میتوانید متولدین خوب و بد داشته باشد و سرنوشت هر کسی بیشتر از این که متمولد کدام ماه باشد بسته به تصمیمات و تلاش او دارد. اما اگر شما به این حرف ها اعتقاد دارید ، این شما و این عکس پروفایل دی ماهی ها : )

 عکس دی ماهی جان تولدت مبارک (برای همسر ، عشق ، رفیق ، دختر و پسر) + خصوصیات متولدین دی

بسم الله الرحمن الرحیم 

۷۰ عکس پروفایل تولد دی ماهی

  • ۰
  • ۰

فصل های مختلف و توصیف آنها همیشه موضوع انشا مورد علاقه معلمین بوده و هست ، انشا در مورد زمستان نیز با توجه به زیبایی هایی طبیعی فصل زمستان از این قاعده مستثنی نیست به همین جهت ما هم در دلبرانه برای کمک به دانش آموزان و بیشتر اولیایی که مجبورند انشای کودکانشان را بنویسند :))) این متن را که شامل 18 انشا مختلف درباره زمستان با موضوعات و نگاه ها و سبک ها نگارشی مختلف است برای شما جمع آوری کرده ایم . امیدوارم مفید باشد.

18 انشا درباره فصل زمستان برای پایه های مختلف

انشا در مورد زمستان

  • ۰
  • ۰

شب یلدا یا همان شب چله خودمان از مهم ترین ، زیبا ترین و رنگارنگ و پر معنا ترین رسوم اصیل ایرانی ست و مسلما جا دارد که برای آشنایی بچه هایمان با این روسم و رسوم اصیل و زیبا تلاش کنیم . ما هم در این مطلب از دلبرانه به این مناسبت و تشویق بچه ها برای آموختن بیشتر در مورد شب یلدا 20 تحقیق و انشا در مورد شب یلدا گرد آوری ، نگارش و بازنشر کرده ایم که در ادامه برای کمک به دانش اموزان در پایه های مختلف تقدیم حضور شما خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

20 تحقیق و انشا درباره شب یلدا و شب چله

انشا-در-مورد-شب-یلدا-۴

تحقیق ، مقاله ، انشا در مورد شب یلدا شماره 1 

موضوع انشا : تحقیق در مورد تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا