مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدل لباس مجلسی 2018 ترکیه اسلامی با حجاب

در این مطلب برای شما دوستان عزیز انواع مدل لباس مجلسی 2018 ترکیه را با طرح های جذاب و شیک به اشتراک گذاشته ایم.

این مدل لباس ها از جدید ترین ژورنال های لباس مجلسی ترک برای شما جمع آوری شده که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

  • ۰
  • ۰

چرا همیشه خسته هستم + درمان بی حالی و خستگی

آیا برای انجام کارهای روزانه خود احساس کم توانی دارید؟ آیا همیشه احساس می‌کنید انرژی شما به پایان رسیده‌ است؟ آیا احساس خستگی دائمی دارید؟ قطعاً می‌توان به این خستگی چیره شد، اما چگونه؟

یکی از سوالات شایع از پزشکان این است که: «چرا من همیشه خسته ام؟»

بنابر گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا، حدود ۱۵.۳ درصد از خانم ها و ۱۰.۱ درصد از آقایان بطور مستمر احساس خستگی شَدید می کنند. خستگی می تواند مشکلات متعددی ایجاد کند. به عنوان مثال از هر ۲۵ نفر، یک نفر در ماه، زمان رانندگی خوابش می برد.

هر کسی در لحظاتی از زندگی ممکن است احساس خستگی کند و این طبیعی است، چه به دلیل کار زیاد، چه به خاطر تماشای طولانی تلویزیون یا مهمانی های دیر وقت یا سفر و…. اغلب شما می توانید دلیل مشخصی برای خستگی خود پیدا کنید، اما زمانی که هیچ دلیلی به ذهن تان نمی رسد، چطور؟ اینجا است که باید به علت های پنهان فکر کرد.

  • ۰
  • ۰

فال روزانه پنجشنبه 18 مرداد 1397 فال امروز برای تمام ماه ها

فال متولدین ماه فروردین

شکست خوردن در کاری حس بد و وحشتناکی دارد. گاهی اوقات آدم دوست دارد فقط بگریزد و با احتمال تحقیر رو در رو نشود. اگر موفقیت برایتان مهم است، باید بر خجالت و شرم و ترس خود غلبه کنید. بعضی افراد باید بیشتر از یکبار تلاش کنند، به خصوص اگر اهداف مهمی داشته باشند. تسلیم نشوید. اهداف شما ارزش تلاش کردن را دارند. امروز شیطنت و بدجنسی در هم آمیخته می شوند و گویی شما احساسات را از پنجره دور انداخته اید. امروز شما حرکت، هیجان و سرعت و شتاب می خواهید. اگر کسی اطراف شما می گردد که سربار شماست، ممکن است خونسردی خود را از دست بدهید و به او بگویید که شرش را از سر شما خلاص کند. شما به فضای بیشتر و تنهایی و سکوت نیاز دارید.

  • ۰
  • ۰

آموزش کار با گوگل ترنسلیت Google translate

ترجمه‌گر گوگل یا نرم‌افزار ترجمهٔ گوگل (به انگلیسی: Google translate)، خدماتی در مرحلهٔ بتا، از شرکت گوگل است که برای ترجمهٔ بخشی از یک متن یا یک صفحهٔ وب، به زبانی دیگر به کار می‌رود.

این خدمات در تعداد بندها، یا محدودهٔ واژه‌های تخصصی، محدودیت دارد. همچنین می‌توان چیزی را در منابع زبانی دلخواه، به زبان خود در جستجوگر گوگل جستجو کرد و نتایج را به زبان خود دید.

مترجم گوگل حالا به یکی از کاربردی ترین و بهترین سرویس هایی تبدیل شده که تا به حال کمپانی مستقر در مانتین ویو به بازار عرضه کرده است. در صورت نیاز مبرم به مترجم گوگل نیز می توانید اپلیکیشن آن را روی دیوایس هوشمند خود نصب نموده و لذت استفاده از یک مترجم جیبی را با جان و دل حس کنید.

مترجم گوگل در کنار ویژگی های متعدد، زبان های مختلفی را در خود جای داده که قادر است هر کدام از آن ها را در سریع ترین زمان ممکن به یکدیگر ترجمه نماید. در این مطلب قصد داریم نحوه استفاده از بهترین مترجم دنیا را به شما آموزش دهیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مترجم گوگل ، بهترین مترجم دنیا

پیش از هر چیزی باید بدانید که گوگل ترنسلیت یک ابزار مترجم رایگان است که از سوی کمپانی گوگل برای مرورگرهای دسکتاپ، مرورگرهای تلفن های هوشمند و همچنین سیستم های عامل اندروید و iOS منتشر شده است. لازم به ذکر است که نسخه های دسکتاپ و موبایل قادر به ترجمه متن و صفحات وب هستند.