مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

آموزش کار با گوگل ترنسلیت Google translate

ترجمه‌گر گوگل یا نرم‌افزار ترجمهٔ گوگل (به انگلیسی: Google translate)، خدماتی در مرحلهٔ بتا، از شرکت گوگل است که برای ترجمهٔ بخشی از یک متن یا یک صفحهٔ وب، به زبانی دیگر به کار می‌رود.

این خدمات در تعداد بندها، یا محدودهٔ واژه‌های تخصصی، محدودیت دارد. همچنین می‌توان چیزی را در منابع زبانی دلخواه، به زبان خود در جستجوگر گوگل جستجو کرد و نتایج را به زبان خود دید.

مترجم گوگل حالا به یکی از کاربردی ترین و بهترین سرویس هایی تبدیل شده که تا به حال کمپانی مستقر در مانتین ویو به بازار عرضه کرده است. در صورت نیاز مبرم به مترجم گوگل نیز می توانید اپلیکیشن آن را روی دیوایس هوشمند خود نصب نموده و لذت استفاده از یک مترجم جیبی را با جان و دل حس کنید.

مترجم گوگل در کنار ویژگی های متعدد، زبان های مختلفی را در خود جای داده که قادر است هر کدام از آن ها را در سریع ترین زمان ممکن به یکدیگر ترجمه نماید. در این مطلب قصد داریم نحوه استفاده از بهترین مترجم دنیا را به شما آموزش دهیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مترجم گوگل ، بهترین مترجم دنیا

پیش از هر چیزی باید بدانید که گوگل ترنسلیت یک ابزار مترجم رایگان است که از سوی کمپانی گوگل برای مرورگرهای دسکتاپ، مرورگرهای تلفن های هوشمند و همچنین سیستم های عامل اندروید و iOS منتشر شده است. لازم به ذکر است که نسخه های دسکتاپ و موبایل قادر به ترجمه متن و صفحات وب هستند.

  • ۹۷/۰۵/۱۶
  • amir mahdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی