مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

دوست دارم به یاد بیاورم
روزهایی را که دوستم داشتی
و هر شب آن قدر عاشق به خواب می‌رفتم
که صدای بال فرشتگان را می‌شنیدم
دلم شبی را می‌خواهد که به دلم بیفتد
صبح دوباره تو را خواهم دید…! ‌

👤 نیلوفر لاری پور‌

عکس متن عاشقانه لاکچری

کاش خدا
بیاد و بگه؛
دیوونم کردی
بیا اینم اونی که میخواستی

عکس متن عاشقانه لاکچری

آدمی تا زمانی که سختی‌هایش را می‌فهمد زنده است ؛

ولی وقتی سختی‌های دیگران را درک می‌کند ، آن وقت یک انسان است …

👤 لئو تولستوی‌

عکس متن عاشقانه لاکچری

عشق تو
مرا آدم بدی کرده است!
حسود، حساس، زودرنج
مرا ببخش
که این همه دوستت دارم…

👤 مریم قهرمانلو‌

عکس متن عاشقانه لاکچری

شازده کوچولو :میگن بعضی عشق‌ها، عشق نیست دیوانگیه !
روباه :عشقی که توش دیوانگی نباشه، عشق نیست ؛
فقط حس عادته!..

👤‌  آنتوان اگزوپری‌

عکس متن عاشقانه لاکچری

✏️‌‌ آخرِ شب هایمان
بیشتر به فیلمهاى هندى شبیه شده…
یک تنه،جلوى صدها فکر و خیال مى ایستیم
و همه شان را از پا در مى آوریم!

👤 علی قاضی نظام ‌

عکس عاشقی لاکچری

عکس عاشقانه لاکچری

همه می دانیم با بی خوابی های شبانه
نه کسی می آید و نه کسی دوباره
دوستِ مان خواهد داشت
ولی چه بیهوده تا صبح بیداریم …‌

  • ۹۹/۰۴/۰۷
  • amir mahdi

عکس عاشقانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی