مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

مجله تخصصی ماشین

اخبار ماشین-بررسی ماشین-نکات آموزشی ماشین-مقایسه ماشینها-عکس ماشین

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

گاهی دوست داریم حرف ته ته دلمان را ،دوست داشتن عمیق و عشق حقیقی مان را به کسی ابراز کنیم اما نمیتوانیم کلمات مناسبی برای آن پیدا کنیم . ما اینا ۱۰۰ متن عاشقانه زیبا ، و خاص با مضامین دلتنگی ، غم و شادی را برای شما گردآوری کرده ایم که تقدیم حضور شما میکنیم . از این متن های زیبا و ناب را میتوانید هم شبکه های اجتماعی خود مثل کپشن های اینستاگرامی یا بیو تلگرام استفاده کنید یا برای مناسبت های مختلف مثل عید نوروز ، شب یلدا و ولنتاین برای هم ارسال کنید.  با ما همراه باشید.

متن عاشقانه

متن عاشقانه 

حتما که نباید سفر به آنتالیا و تایلند باشد !

یا گشت و گذار تویِ پاساژهایِ لوکس و شام خوردن توی رستوران هایِ سوپرلوکس … !

حتما که نباید تویِ استخرهایِ مدرن و جِتِ شخصی یا ماشین هایِ آنچنانی باشد … ! یعنی هنوز نفهمیده اید ؛ که خوشبختی ، هیچ ربطی به ثروت ندارد … !؟ ببینم ؛ شده در یک تابستان ، با “آبدوغ خیار” ، یک سر تا بهشتِ خدا رفته باشید ؟! کدامتان تا به حال زیرِ دوشِ آب گرم ، با بیخیالیِ تمام ، سیب ، گاز زده اید ؟! یا مثلا اُملت را با نانِ آب کشیده نوشِ جان کرده اید ؟!

شده اصلاً که با یک آهنگِ خارجیِ ملایم ، چشمانتان را ببندید و برای خودتان کلی خیالبافی هایِ دِنج و عاشقانه کنید ؟! شده بدونِ چتر زیرِ باران قدم بزنید ؟! یا تنهایی بروید کافه و کلی هم خودتان را سرِ میز تحویل بگیرید و حالتان با خودتان خوب باشد ؟! یک فنجان چایِ دبشِ عصرانه پایِ پنجره چی ؟! خورده اید ؟! خواستم بگویم ، آدم هایِ مثبت ، هرجا که باشند و با هر شرایط و هر دلخوشیِ بزرگ یا کوچکی ، حالِ لحظه هایشان خوب است … خودتان را گول نزنید ؛ زندگیِ مدرن و لاکچری بهانه است … خیلی ها ، حسرتِ همین شادی هایِ نقلی و ساده را دارند… ‌.

#نرگس_صرافیان_طوفان‌

متن عاشقانه برای کپشن 

جان دلم….

من از الان بگذار بنشینم و سنگ هایم را با تو وا بکنم….

ببین جانم عرضم به حضورت که ماه عسل، ترکیه و آنتالیا و سواحل مدیترانه نداریم ها…

از الان بگویم ماه عسل یک ماه تمام مرخصی میگیری من دیگر اجازه نمیدهند بیشتر از یک هفته و این ها نمیفهمم،باید بگیری میرویم خانه کاهگلی ننه جون… البته قبل از آن ننه جون را پیش مادر میگذاریم خودم و خودت،عشق و صفا من هر روز لباس محلی میپوشم از این دامن های گل گلی با گل های صورتی یک دستمال سر صورتی ام میبندم دارم میگویم تو ام یک پیراهن و شلوار ساده میپوشی و از این کلاه های حصیری سرت میگذاری… ای من به فدای تیپ جذابت بشم جان دلم آها راستی کفش کالج هم نداریم ها… چکمه میپوشی میفهمی چکمه… از این چکمه سیاه ها که زیرش زرد است چکمه میپوشی چون هر روز باید بری طویله و شیر گاو ها را بدوشی و برای جان دلت شیر تازه بیاوری…

آخ که چه کیفی میدهد یک عمر درس بخوانی و مهندس شوی و آخر سر مجبور باشی به طویله بروی و برای جان دلت شیر گاو بدوشی… اعتراض وارد نیست جانا شیرت را بدوش… بعد با هم برویم سرِ شالیزار و مشغول برداشت برنج شویم من از آن طرف شالیزار داد بزنم آقااااااا جاااااان،،،،بیا ناهاااار…. بعد شب که میشود در ایوان دراز بکشیم بغلم کنی و از خاطرات خوب و خنده دارمان بگوییم و اصلا نفهمیم کی صبح شده و با صدای قوقولی قوقوی خروس های ننه جون بیدار شویم… زیبا ترین اتفاق زندگی من…بیفت… .

  • ۹۹/۰۴/۰۷
  • amir mahdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی